İlk gebeliğimde kendi oluşturduğum yağlarla kakao Hindistan cevizi yağı badem yağı ve benzeri ürünleri karıştırarak kullandım. 38 haftaya kadar çatlağım olmadı fakat doğuma 2 hafta kala bu göbeğim bayağı bir çatlak oluştu. Ne yaparsan yap olmuyor çatlamak çoğunlukla genetikle alakalı.