Mucizemibekliyorum2525 ikincibaharrr evet canım 6 günde 1600 olması lazımdı lütfen stres yapma inşallah sonra dan artis duzelir benimde basima geldi gecen yıl artıs tam iki katı degildi %60 yeter dediler kese kalp atışı göründü sonra kalp atışı durdu sagliksiz gebelikmis
ikincibaharrr Mucizemibekliyorum2525 çok üzüldüm elden ne gelir her şey Allah’tan🙏 Çarşamba tekrar kan vereceğim ona göre de doktora giderim artık
Hasret18ayaz Mucizemibekliyorum2525 nasıldı acaba beta hatırlıyor musunuz acaba benimde geçen gebelifimde %40 artıyordu maalesef sonlandı gebelifim şimdi yine hamileyim yine çok iyi artmıyor
Mucizemibekliyorum2525 ikincibaharrr evet ben de çok üzülmüstüm ama her sey Allahtan tevekkül etmek lazım simdi yine hamileyim 38 haftalık olduk bile o yüzden hiç üzülme kötü bir durumda
ikincibaharrr Mrvsmt2502 myangelson Merve-metin BG02_ Oyleliseyler Mucizemibekliyorum2525 Moz BG02_ Mervealya1992 nbhtdg Ftmnnr Mucizee80 Mucizee80 H_38 Hasret18ayaz 2029 olmuş
ikincibaharrr Mucizemibekliyorum2525 ay maşallah inşallah su gibi doğumların olsun sağlıcakla kucağınıza alırsınız benim de bir kızım var 38+2 de doğurmuştum🥰🥰
ikincibaharrr myangelson ben Çarşamba tekrar vereyim sonucumu paylaşırım umarım görürsünüz de yorumlarsınız🙏 peki Çarşamba verdiğim zaman benim değeri kaç görmem lazım
Mucizemibekliyorum2525 ikincibaharrr çok teşekkür ederim insallah sizin degerinizde sağlıklı bir sekilde artışa geçer hayırlı sağlıklı sihhatli evladınız olur 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
myangelson ikincibaharrr tamam beni etiketlerseniz çok daha iyi olur çünkü gözümden kacabiliyor bazen. 1923 görmeniz gerekiyor en az %60 ile hesaplayinca
ikincibaharrr myangelson birde ben daha önce de kan testi vermiştim ayın 13 ünde ama 14 yazıyor demekki 14 ünde çıktı sonuç 46 idi 20 sinde 410 26 1200
Mervealya1992 myangelson hatt 3280 li bısy olması gerekmıyormu 6 gun 3 kere katlanması gerekmezmıydı 410 2 820 8202 1640 1640 *2 3280
ikincibaharrr Mervealya1992 2 günde 1 2 kat artması gerekiyor diye biliyorum kafam da allak bullak oldu 🤣🤣
myangelson Mervealya1992 en az 2 katı değil %60 artışı da kabul ediyor doktorlar 60 ile hesapladım ben
zgeDenizKaramanAtmaca Mervealya1992 evet 3200 lerde olması gerek 6 günde bu değerin. tekrar kan verdiniz mi acaba? @ikincibaharrr