BG02_ Çok anlamıyorum ama sanki daha çok yükselmesi gerekiyormuş gibi. Tabiki doktora sorun belki de normaldir
ikincibaharrr BG02_ bana da düşük geldi yani artış daha fazla olmalı doktor bakmadı düşük değer diye sonra tekrar ver demişti bugün verdim 2 günde bir ver dediler Çarşamba vereceğim bakalım
ikincibaharrr Mrvsmt2502 myangelson Merve-metin BG02_ Oyleliseyler Mucizemibekliyorum2525 Moz BG02_ Mervealya1992 nbhtdg Ftmnnr Mucizee80 Mucizee80 H_38 Hasret18ayaz 2029 olmuş
Oyleliseyler Hayır normal yükselmiş normalde 800 küsür olması gerekirken 1200 olmuş yani 2 katından fazla artmış çarşamba yine kan ver 1400 geçer zaten o zaman kese görünür. Benim geçen hafta cuma 1453 idi kese göründü cuma günü de doktora randevu alabilirsin 😇
ikincibaharrr Mucizemibekliyorum2525 yok canım neden korkayım her şey Allah’tan bana da az geldi 6 günde en az 1600 küsür olması lazımdı iki günde bir vermem gerekiyor ya hani ben Çarşamba mı vereyim
H_38 ikincibaharrr bence normal iki günde bir iki katı olması gerekiyorsa 6 günde de 3 katı olması lazım ilk günkü sonucun
Mucizemibekliyorum2525 ikincibaharrr evet canım 6 günde 1600 olması lazımdı lütfen stres yapma inşallah sonra dan artis duzelir benimde basima geldi gecen yıl artıs tam iki katı degildi %60 yeter dediler kese kalp atışı göründü sonra kalp atışı durdu sagliksiz gebelikmis
myangelson ikincibaharrr Çarşamba verirseniz çok iyi olur 2 günlük fark için umarım güzel bir yükselis görürsünüz 🧡
ikincibaharrr Moz yarın 7 haftalık oluyor Perşembe gittim bakmadı değer düşük diye bende Çarşamba tekrar kan verip gideceğim