Eminebil canım benim kendini suçlama lütfen, asla senin suçun değil. Sen normal doğum olsun demeseydin bile yine de böyle olcakmış demek ki, bazı şeylerin önüne geçilmiyor. Allah ın izniyle en kısa zamanda kavuşursun yavruna inşaallah, dua ediyoruz. İnşaallah güzel haberlerini alırız