Ceydametee canım 6-7 haftalarımda öyleydim ben prilam ekstra sersemletiyor aşırı derecede sarhoş gibi oluyordun kolum kanadım kalkmıyordu ve bulantımda pek azalmıyordu onun yan etkileri olabilir o titreme halsizlik bence bi doktorunla görüş ilacını değiştirmeyi dene ben öyle yapmıştım 🥺