Kızlar selam dün şiddetli başım ağrıyordu parol içtim kesmedi.Sonrasinda gece 6 kere kustum ama sapsadı zehir kustum.Suanda da kahvaltı yaptım ama onuda kustum.Ölüyorum resmen böyle olan var mı?Neler yapıyorsunuz?Doktora vs gitmedim gidemiyorum zaten evde tekim ve başım çok dönüyor gözlerim kararıyor 😔 Hamileliğim ekstra kötü geçiyor yani