Tgb_smh Ben kızıma hamileyken 4 ay kustum, prilam asla işe yaramadı. Yemek yapamadım mutfağa giremedim artık yataktan kalkamaz olunca doktorum hastaneye yatırıp serum verdi sonra da onzyd diye bir ilaca geçtik ve onunla gitti bulantılarım. Prilam çok uyku yapıyordu ama uykumdan kalkıp kusuyordum. Allah yardımcınız olsun sizin daha çabuk geçer inşallah.