Öncelikle hepimiz için güzel haberler alacağımız sevinçten havalara ucacagimiz bir ay olmasını diliyorum.
Çatlama olalı üç gün bitti ve o günden beri göğüs hassasiyeti bel kasık ağrısı çekiyorum bat 7 Eylül. Benim nasip olursa ikinci çocuğum olacak. Unutmuşum bu süreçleri. Var mı benim gibi hassasiyet ağrı yaşayn?