Benimde 3 eylül 7 gün var dün gece rahatsızlanıp acile gittim beta ya da baktılar ama 0.2 çıktı negatif yani doktor ilaç yazdı hamileyken kullanılmayacak ilaçlar bende söyledim daha 7 gün var değerim yükselirse diye inatla iç yok gebelik dedi bende bat ı bekleyip öyle içeceğim ilaçları