cLearQueen Bu biraz doktorla alakalı bence. Gebelik yaşadığım sürede kaç kez kontrole gitmiştim. Gebe kaydı bile açılmamıştı. Farklı bir doktora gittiğimde o söylemişti. Emin misin burda gebe bile yazmıyor diye. Sadece idrar testlerin var dediğinde 2.şokumu yaşamıştım. Çünkü hastanede hiç idrar testi de vermemistim. Gebe diye işaretlediklerinde doktorların doldurmaları gereken uzunca bir form oluyormuş sistemde. Onunla uğraşmak istemedikleri için yapabiliyorlarmış böyle