cansu_dgn Aslikk evet bende de pcos var bu ay adetim bitince 4 gün soğan kürü yapabildim sonra içemedim adetim yarın 3 gün gecikmiş olcak 🙏🏻 ama ben ovulasyon testlerinde yumurtlama görmedim yinede hamile olabilir miyim acaba testler beni yanıltımış olabilir mi
Aslikk cansu_dgn bende 5 gün sadece devam edebildim soğan kürüne tam gün uygulamamıştım ovülasyon testi hiç kullanmadım daha önce o yüzden bilemiyorum ama reglin de gecikmiş silik duruyor birde yarın denersin yine silik olursa git kan ver bence
cansu_dgn Aslikk bana öyle bi umut oldunuz ki şuannn 💗 inşallah yarında testim silik çıkarsa kan vermeye gidicem
eliff__ Aslikk Canım soğan kürü adet döneminde mi kullandınız Ben de ovülasyon testi denedim bu ay Ama henüz bir şey görmedim çıkmıyor böyle bugünlerde şeffaf akıntım oluyor böyle acaba yumurtlama yaklaşıyor mu bilemedim soğan kürü denesem mi bilemedim
Smbemdy cansu_dgn neden kendine bu eziyeti yapiyirsun ki kan ver bugun ogren boyle beklemek daha cok geriyor insani . Senin adetin gecmis pco var diyirsun duzneli olmadigi icin sanirim ama ben olsam.kan verirdim.
cansu_dgn Smbemdy kan verip negatif sonuç almak insanı daha çok üzüyor. O yüzden emin olmadan kan vermek istemiyorum ki zaten bugün hafif lekelenmem oldu sanırım adetim başlayacak
Anonim55 cansu_dgn aynı durumdayız pcos var, ovulasyon kullandım hiç pik görmedim, yumurtlama akıntısı da görmedim, genelde akıntıyla anlardım, akıntı gelmeden de yumurta çatlamış olabilir mi acaba
Smbemdy cansu_dgn ben belirsizlikten nefret ederim sonuc olumsuz olsada belirsiz beklemek daha cok gerer beni . Sizin adiniza hayirlisi olsun dilerim en kolay ve en kisa zamanda bebegine kavusursun..
Aslikk eliff__ adet biriminden 2 gün sonra kullanmaya başladım sabah akşam sıcağa yakın ılık bir şekilde içtim canım
eliff__ Aslikk ya ovulasyon testlerinde bugün 9 günüm ama halen böyle 2 çizgi çıkmıyor sadece bugün böyle az bir şey belli oluyor yani diğer günlere göre iyi Ondan sonra bilemedim soğan kürü kullanmaya başlasam mı acaba İki gündür böyle vajinamdan şeffaf şekilde akıntı oluyor uzuyor böyle acaba yumurtlama yaklaşıyor ondan mı