cansu_dgn Ovülasyonda pik görmeyip hamile kalanlar var mı? Ben bu ay soğan kürü yaptım. Ama ovülasyonda hiç pik görmedim herhalde yumurtlamadım diye düşündüm ama adetim 2 gün gecikti ve testlerim silik çıkıyor. Böyle pik görmeden hamile kalan var mı acaba? Hamile olma ihtimalim hiç mi yoktur?
Oyku3005 cansu_dgn bence hiç öyle testler yapmadan adetin izin bittiği gün ilişkiye girep 1 var 1 yok 1 var 2 yok gibi olursa daha garantili olur ben adetimin7. Günü ilişkiye girmiştim ozaman yumurtlama olmuş ozaman tutmuş☺
97-Mucize cansu_dgn herkesin bana söylediği ve içimden sövdüğüm şeyi başıma gelince anladım ki sonuna kadar haklılar. Bu hisleri yaşamış infertilite bölümüne bile gönderilmiş biri olarak naçizane tavsiyem ovulasyonu takip etmeyi bırak kafandan atmaya başka işle uğraşmaya çalış diyeceğim ama zor olacak biliyorum. 2 yıl olmadı soğan kürü içtiğim ay bende oldu. Adetin bitince 1 hafta sabah akşam iç sonra bırak. İlişkiden sonra saatlerce kalkmadan yatardım bişey olmadı hiç umursama onu da.
Anonim55 cansu_dgn aynı durumdayız pcos var, ovulasyon kullandım hiç pik görmedim, yumurtlama akıntısı da görmedim, genelde akıntıyla anlardım, akıntı gelmeden de yumurta çatlamış olabilir mi acaba
cansu_dgn Oyku3005 bende pcos olduğu için takip ediyordum ama bu ay pik olmadı hiç testlerde. Ama adetim gecikti ve test yapınca silik görüyorum şüphelendim olabilir mi hamilelik diye 🥲
Caglacolak5237 cansu_dgn hayalet çizgi sanki sizi üzmek istemiyorum inşallah hamilesinizdir ama bu test pozitif değil gibi
cansu_dgn tasmeltem-35 net bir çizgi görsem kan veririm ama net bir çizgi göremedim daha ve hala ümidim yok bu ay yumurtlama görmediğim için 😊 inşallah yarın yaptığım testte pozitif görürsem kan vermeyi düşünüyorum
cansu_dgn Caglacolak5237 burada daha net bir testim var diğer attığımda gözle görünen silik çizgi vardı ama ışıktan kamerada hiç çıkmadı 😔
Caglacolak5237 cansu_dgn canım kendini bu kadar strese sokmamalısın 🌸 hamile kalacaksın inşallah er yada geç olumsuz düşünüp yıpranma lütfen
cansu_dgn 97-Mucize bende ovulasyondan bıktım aslında yapmak istemiyorum ama orda yumurtlama olmadığını görünce eğer yumurtlarsam kaçırırsam korkusuyla hep test yapıyorum resmen bağımlılık oldu bende 😔
Aslikk cansu_dgn kalmış olabilirsin canım bende de vardı pkos soğan kürü yaptığım ay hamile olduğumu öğrendim elhamdülillah 🥰 RABBİM Sanada isteyen herkesede nasip etsin Reglin gecikti mi peki
cansu_dgn Trilecee silik çıktı yarın kargodan başka bir erken gebelik testi gelecek bide onla denicem bakalım inşallah net bir pozitif görürüm artık her yaptığımda çok silik çıkıyor 🥲
cansu_dgn Aslikk evet bende de pcos var bu ay adetim bitince 4 gün soğan kürü yapabildim sonra içemedim adetim yarın 3 gün gecikmiş olcak 🙏🏻 ama ben ovulasyon testlerinde yumurtlama görmedim yinede hamile olabilir miyim acaba testler beni yanıltımış olabilir mi