Ftrhn Keseyi en erken ne zaman gördünüz kızlar.? Oksapar iğneye başlatacak doktorum. Keseyi görelim diyor ama ben geç kalırız diye korkuyorum iki tane düşüğüm var bir tane çok şükür evladım var
Nilnil3535 Ftrhn benim 5. Haftamda karından bakılarak görülmüştü ama sanırım vajinal yoldan daha erken de görebiliyor doktorlar cihazla da ilgili tabi
Merve-dmr Ftrhn betam 939 lardaydı ama benim erken döllenme adetim den hemen sonra yumurtlamam oluyor
Ftrhn Poyraz20_ ne zaman öğrendinix kan da çıktı mı canım ? Allah’ım sağlıklı haberler almayı nasip etsin inşallah
Nilnil3535 Ftrhn inşallah 🙏 ben görünmeden başlamıştım iğneye doktor keseyi görünce başlayalım dedi ancak başka bir perinetolog başla dediği için başlamıştım her doktor farklı bir yorum yapıyor siz içinize sineni yapın
Ftrhn Nilnil3535 doktordan habersiz de yapmak istemiyor bir yanım Allah korusun dış gebelik falan olursa kanama yapıyorlmjş. Ay hayırlı güzel haberler alırız inşallah
Nilnil3535 Ftrhn tabi ki doktordan habersiz olmaz zaten ben de doktor onayıyla kullanıyorum zaten rapor çıkartılması gerekiyor öyle kendiniz almayla olmaz çok pahalı iğneler