Ademinee Kızlar uçak yolculuğu yapacağım 28 haftalık hamileyim rapor almam gerektiği söylendi fakat uçakta kaç haftalık hamile olduğumu nerden anlayacaklar çok karnımda yok 25 desem kim ne anlayacak nasıl anlıyorlar uçakta yardımcı olabilecek olan var mi
Selale_bati Ademinee raporsuz birakmazlarki seni canim eger riskli gebelik degilsen haftani az yazdir yada ikiz gebelik karnim ondan buyuk de ama raporsuz birakmazlar seni
Pars Ademinee 28 haftadan sonra rapor istiyorlar.. ama kaç haftalık oldugunu bilemezler ben 24 ken uçtum üstümde salaş bir kazak vardı.. her ihtimale karsı doktorumdan rapor aldım ama kimse ne farketti ne sordu.. doktorun ucmanda engel yok diyorsa karnında kamufle olucak durumdaysa kimse sormaz en kötü 25 der gecersin..
Merve201119 Ademinee canım ben 32 haftalıkken istanbuldan izmire uçmuştum Pegasus işe elimde raporum vardı bakmadılar bile raporuma raporum var dedim geçtim ağızla söyledim 30 haftalıkken diğer hamileliğimde Türk hava yollarıyla uçtum onlar baktılar her hava yolu farklı davranıyor benim bu bahsettiğim on yıl önceki mevzu ama şimdiki sistemi bilmiyorum
Esramin26 Rapor alıyorsun Ya Canım raporunda kaç haftalık olduğu yazıyor havaalanı doktoru imzalamadan da uçağa binemiyorsun Umreye gidecektim ne güzel önüme engel koydu Zalım Türk hava yolları üstüne bide azarladılar pilot uçağı bırakıp seni mi doğurtacak diye 😁😁😁neyse Doğumdan sonra artık
Smsk92 Esramin26 risk almak istemediklerinden ☺️Aslında bir yolunu bulup binsen ve havada uçuş esnasında Doğum gerçekleşse çocuk dünya vatandaşı sayılıp pasaport ve vize olmadan ömrünün sonuna kadar tüm uçuş şirketlerinden bedava yararlanabilecek.Diğer ülkelerde bu kısıtlama var mı bilmiyorum ama havada bir kaç Doğum duymuştum 😁
Fadiiiik [silindi] 35 haftalığa kadar bine biliyorsun cnm :) havalanındaki bayan öyle demişdi bana ama ikizlere hamile olunca değiliyormuş
Esramin26 Rapor olmadan imkansız binmen ZAten 3 doktor elinden geçiyor o rapor bide y artık x-rey cihazından geçiriyorlar hamile değilim falan diye girmeye kalkarsan mecbur ordan geçmek zorundasın hamileleri bayan polisler arıyor ,Uçakta hamile varsa Ona göre ek malzeme Sakinleştirici basınçtan dolayı olası ateş durumlarında tıbbi malzeme ilaç bulundurmak zorundalar ben 20haftalıkken bile binememiştim kilometre çok uzak olduğu için haftayla Alakası yok Kuzum belli bi kilometre sınırı var hamilelik için aştığın an 2haftalık bile olsan almazlar
Candaan Esramin26 canim ben 15 haftalık oldum doktoruma sordum 2.saatlik uçak yolculuğu yapabilirmiyim diye tabiki yapabilirsin dedi hatta iki iğne verdi birini gitmeden birgün önce vurun diğerinide gelmeden bir gün önce vurun dedi düşük önleyiciler önlem amaclı peki 15.haftalıkta rapor isterlermi acaba bilginiz varmi
Aliiss Esramin26 ben 18 haftalıkken İstanbul’dan Giresun’a gittim sadece xray den geçmeden sordu hamilemisin diye o kadar 🤔
Esramin26 Ben Kabe’ye gidecektim ne güzel Uzak diye almadılar kilometreyi aştığım için Yoksa Haftam tutuyordu yanı nasıl olsa Haftam tutuyor diye sevinmeyin kilometre uzaksa 36dan önce de almıyorlar
Ademinee Pars hastane uzam daha geçen hafta gittim tekrar rapor için gitmek istemiyorum bunu merak ediyordum işte karnım çok yok anlamazlar 28 olduğunu değil mi 25 desem sorun olmaz doktor gidebilirsin dedi ama rapor falan yazmadı
Esramin26 Haftasını az yazdıramaz ikiz de diyemez çünkü Rapor aldığınız doktor muayene ediyor sonra başhekimliğe onaylatıyorsunuz sonra havaalanı doktoru kontrol ediyor imkansız yani o konuda yalan söyleyip uçağa girmek çünkü ben raporu aldım başhekime mühürlettim ama havaalanındaki doktor 3000klometreyi geçeceksin Olmaz dedi geri döndük
GozdeCemre Ademinee o cihazlar direk bebeğine radyasyon verir canım o yüzden mecbur söylemek zorundasın hani cihazlardan nasıl geçmiyorum diyeceksin öbür türlğ
Pars Ademinee sorun olucagını sanmam babam pilot o zaman ben ucarken doktorum mail yoluyla atmıştı raporumu ıslak imza yoktu yanımda.. babam demişti soran olursa 21 haftalık dersin diye.. ki 28 den sonra istendiğine eminim.. belli olmuyorsa sıkıntı olmaz bence
YsmnYsn Ademinee yani kapıdan döndürseler ne yapacaksınız? Alın raporunuzu rahatça inin binin. Ne gerek var acaba demeye. Ben 24 haftalığım aldım raporumu. Dün geldim memleketime. Her havaalanı bir olmuyor. Adıyamanda bişey demezler tutarlar istanbuldakiler der kalırsınız orda biletiniz de yanar ne gerek var
Ademinee GozdeCemre hamileyim diyecem ama 25 haftalık desem başka bisey sormazlar demi sorun çıkarmazlar yani
GozdeCemre Ademinee verdikleri rapora bakarlar gene o zaman 30 haftalık ta 25 im der 40 haftalıkta yada 25 haftalıkken 9 aylık Görünen hamileler var bence kaç haftalık olursan ol raporuna bakarlar