Simgeoncuozer icini ferah tut canim . cok ornek var eyrafimda 35te doguran . hatta ben de onlardan biri olma yolundayim malesef. 34+5 im bende ama 36yi gorursek ne mutlu. kac haftayla uyumlu olduguna odaklanma canim. son adet tarihine gore kac haftaliksa o gecerli. kuveze girecegini sanmiyorum . insallah girmez. girse bile sadece solunumu duzelene kadar normal kuvezde kalir , ventilatore baglamazlar diye dusunuyorum. aralik 13 te arkadasim dogum yapti 33 haftaya uyumlu kaldi bebisi 37de sezeryanle dogurdu. hic kuveze girmeden taburcu oldular😊