Aysktr Kızlar tayt alcam da beden olarak ne almam gerek bilemedim yardımcı olabilecek var mı aranızda 🤷🏻♀️
Elizveannesi Aysktr normal tayt aldım. M giyerim, l beden alıp belindeki lastiği çıkardım. Çokta rahat bi tayt oldu. Extra yüksel bel hem de 😂
[silindi] Aysktr ben lcw aldım S beden ama rahat edemedim bel kısmından sanırım karnım fazla çıkmadıgı için
Aysktr GamzeCan 56 kiloyum 1.68 boyum 3 ay sonra da Doğum yapcam inş o zamana kadar asagı yukarı alacağım kiloyu da göz önünde mi bulundurmamız lazım
Aysktr DerenMrt kilonuzu göz önünde bulundurarak bir beden büyük mü aldınız doğru mu anladım ben hamile pantolonu 36 beden giyiyorum suan tayt da l beden alsam olur mu acaba
Mcmc Aysktr kesnlikle pentiden al , 3 al iki öde var hep onda. Sm al 2 m al. Çok kaliteli 6 tane aldım ilk gebeliğimde de kullandım normalde de giydim bazen . Penye değil çom kaliteli. Bende 54 kilo ile hamile kldım şuan 68 kilıgum hala oluyor👍
Gnygns Aysktr lcw nında kalıpları değişiyor.iki tane tayt aldım biri l beden biri m beden.ki kotlarda hala 36 giyiyorum.o yüzden netten alamıyorum ya olmazsa diye
Elizanderin Aysktr l al cnm cnku hamileln snunda karnına cekemyn 😂 m de olur ama yukarı çekemezsn ilerde.
Aysktr Pelinka 🙄🙄 kışlık mıydı aldığınız %94 pamuk yazıyor ama benim alcagım lc de ins yapmaz tüylenme