Kızlar 14 haftalıkken bir doktor bir çıkıntısı var erkek olabilir dedi. 16 hafta 4 günlükken başka bir doktor üçlü test için ultrason odasına yönlendirdi, kordonla karışmasın diye kordonu da renkli yaptı. Yok bu kordon falan değil net erkek dedi. Gösterdi ama gösterdiğini de pek anlamadım. Sonra da tabii en net sonuç detaylıda belli olur. Yanılma payımız her zaman var dedi. Sizce değişir mi?