Hayırlı olsun Allah sağlıkla analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah. Devlet Hastanesi’nde yanınızda refakatçi kim kaldı, eşe izin veriliyor mu, biz gurbetteyiz gelecek kimse yok yanımıza sadece eşim ve ben varız. Eşe izin vermezlerse çıkana kadar tek başına mı kalıyoruz refakatçisiz bilginiz var mı?