metemom_ hayırlı olsun sağlıklı huzurlu ömrü olsun 🌸 arada postlarınıza denk geliyordum aramızda 5 gün var o yüzden de aklımda kalmış , benim yalancı sancı bir ağrı nişan vs hicbir şeyim yok 39+5 haftalık sadece kramplarım çok fazla , yazdıklarınızdan sadece İshal olma aklıma takıldı, doğum başlamadan önce ishal mi olunuyor herkeste mi öyle acaba,öyle bir belirtim de yok tabi