Adenmom_ Ufaktan heyecan basmaya başladı kızlar geceleri çok fazla uykum bölünüyor çok çabuk yoruluyorum hayırlısıyla kucağımıza alırız inşallah 🥰🥹
Barlas_mom Adenmom_ 36+6 benimde yarın 37 kontrolüm var haftaya 38+5 e gün verecek doğum için daha erken gelmezse tabi
gktgmom Adenmom_ ay az kalmış canım uygulamaya göre son 15 benimde gece uyku diye bir şey kalmadı artık hep lavabo ihityacım oluyor 🥲
br2023 Adenmom_ 38+2 sonn12 gün ne gelen var ne giden😂 birkaç gün daha bekleyip artk bir kontrole gidecm gelsin küçük hanım taşıyamıyorum artk uykusuz gecelerim başladı çoktan en azından uyumamsmın bir sebebi olsun🤭
Adenmom_ Asli_uyar evet var özellikle sabah kalktığım da ve uzun ayakta kaldığım da bel ve kasık ağrılarım oluyor
Adenmom_ Barlas_mom sezaryen mı olacak sizin biz normal doğum planladığımız için belirli bir tarih yok maalesef 🫠
Barlas_mom Adenmom_ Benim ikinci gebelik ilki de sezeryandı canım 29 aylık oğlum var sezeryan olacak o yüzden 🥰
Adenmom_ merimiri ay sağlıkla gelsin inşallah ben de en ufak bir şeyde diyorum noluyor acaba gelecek mi iyice pinpirikli oldum 😂
Adenmom_ br2023 ay aynı şeyi söyledim bu gün doğsaydı hayırlısıyla uykusuz gecelerin bir anlamı olurdu 😂
br2023 Adenmom_ Bebek yokken uykusuz kalmak ne bileyim tuhaf ama uyuyamıyorum da gece saat 3 flndi anca uyuyabildm o da zar zor🥲 Sağlıkla kucağımıza alırız inşallah ❤️💕
Tugcev Adenmom_ 36+6yız bizde. Gece sürekli lavabodayım. Bu sabah 5te uyanıp bir daha uyuyamadım da 🤦🏼♀️ bizimki uykusuz gecelere erken başlattı 😂 inşallah doğduğunda annesini uyutan bir bebek olur 😀
Adenmom_ Tugcev ay çok amin eğer şey doğruysa anne karnında hangi saatlerde uyanıksa doğduğunda da o saatler de uyanıksa yandık 😂
Adenmom_ Barlas_mom ay maşallah rabbim hepsine sağlık sıhhat versin inşallah hayırlı doğumlar olsun 🌸❤️
br2023 Adenmom_ Bu aralar daha iyi gibi normalde güneydoğu yanıyor sıcaktan son 2 gündür daha güzel.🤭