Mervekyzd teşekkür ediyorum bilgilendirmenize🌸ben yeni taşındım sehirdisindan.. önceki doktorum ve hastanemde aynı bu sekildeydi, sakin ama vermesi gereken bilgileri verip iç rahatlatan biriydi o sebeple bende rahat oldum hep. Burada 1 kere Gülcan hanıma gittim yaşamda çokta memnun kaldım aşırı ilgili, güleryüzlü, samimi biriydi fakat yurtdışına yerleşeceğini söyledi malesef devam edemedik.
Şimdi Gülbin hanıma gideceğim umarım olumlu olur 🥲