Melissduru 2 hafta önce arkadaşım şehir hastanesinde doğum yaptı hiç memnun kalmadı sezeryan doğumdu odada ilgilenmemişler ağrı kesici yapmamışlar tam bir rezillikti diye bahsetti doğumu o gün kim nöbetciyse o yaptırıyormuş ben koray beyde yaptım 2 ay önce çok ama çok memnun kaldım hayatı çok seven birisi ilgi alaka on numara ama ücrete gelince benden sonra güncelleme gelmiş zam yapmışlar