Emel5805 nisamom_ süt falanda bahane bilmedigniz şeyleri yiyip içmeyin normal.hayatinizda ne yiyip içiyorsanız onu yiyin ne eksik ne fazla burdaki herkesi de dinlemeyin hatta girmeyin buraya çünkü yalan yanlış doktor gibi yazıp çizerler kafanız karışir sonuç alana kadar kitpa okuyun dizi izleyin müzik dinleyin
nisamom_ Emel5805 Teşekkür ederim canım😊 normal hayatıma devam ediyorum stresten uzak kitap pek mümkün olmuyor okumak dilden dolayı ama başka uğraşacak şeyler bulacağım kendime olacağı varsa olur güzel sanuçlarla dönerim inşallah🌸 yok zaten daha önce o süt falan beni zehirlediği için daha içmeyi düşünmem normal inek sütü içerim
Asya95 Sorunda o ya😅bilmiyorsunuz bilenede laf ediyorsunuz.Girin araştırın soya sütü ne diye sonra gürleyin.Soya sütü doğal antibiyotik proteyin folik acid ve vitamin d içerir Neyse ya
nisamom_ Linosko1 bugün transfer oldum canım😊 yarın yemeğe başlayacağım bugün karmaşa olmasın diye çok fazla bişiyler yemedim doktor kabız olmamaya dikkat et dedi bugin biraz zorlandım tuvalet konusunda umarım tutunur bebeğim etkilemez bu lavabo konusu tutunmayı🥲
Linosko1 nisamom_ saglikla tutunsun benim minigimde 4aa idi. Simdi 9 bucuk aylik koca bi bebek oldu 😍😄🧚♀️
nisamom_ Linosko1 maşallah canım😊 sağlıkla büyüsün bebişin🌸 inşallah benimkid bni seçer tutunur bana sıkı sıkı
Flacin nisamom_ ben de ağustos başımda transfer olmuştum. Kefir tavsiye ediyorum mutlaka ve bol salata. Çok katı beslenmeyin.
Mzzz Asya95 bilim dünyası seni ikna edememiş ben nasıl edeyim 😂😂 kenfi kendine cinsiyet hesaplamaları negatif olan sonuca pozatif demeler falan 😂 sizin hesabınıza göre şuan 5. Hamileliğim falan olması gerekir 😂😂😂 cinsiyet hesabına göre kızım değil oğlum olması gerekirdi 😂😂😂 yinede siz bilimden bu kadar uzaklaşmayin
feridelevent_08 nisamom_ inşallah sımsıkı tutunur 🤲🏻🤲🏻❤️❤️amin .. taze transfer mi oldunuz yoksa rahim dinlenme sonramı transfer,,, adetten kaç gün sonra transfer oldunuz canınız yandı mı “”Bende eylülde transferim var adet olmayı bekliyorum “” yardımcı olursanız 🌹
nisamom_ feridelevent_08 İnşallah canım😊🤲 Ben haziranda histereskopi oldum 2 adet geçti temmuz 20 simde adet oldun ilaçlara başladım bu ay adet olmadan dondurulmuş transfer oldum canım rahim dinlendirmesi oldu yani acı hissetmedim 5 dakikada oldu zaten 2 şişe su içtim gittim doktor hemen transferi yaptı sonra çıktıktan sonra tuvalete gittim beklememem gerektiğini söyledi 😊 dün oldum transferi bugünden saymaya başlıyoruz eylülün 4 de test günüm 🌸inşallah güzel haberler alırız sende hiç korkma
777ysmin SevalElmas kaçıncı gün embriyosu ve kaliteleri neydi canım kaç hücreliydi taze mi dondurulmuş muydu😐
nisamom_ Linosko1 canım ilk kan verdim 5 eylülde 71.30 çıktı 2 gün sonra yine verdim 250 oldu dahada vermedim cuma doktora gideceğim🤲🌸 inşallah kese falan oluşmuştur
Linosko1 nisamom_ cok sevindim senin adina 😍 saglikla tutunsun insallah 🤲🏻 Allah kimsenin kucagini boş bırakmasın 🤲🏻