Merhaba,bende 4 gün önce tüp bebekle gebeliğimi öğrndim,ilk transferimde çok çok dikkat ettim dinlendim ama tutmadı ikinci transferde hiç dikkat etmedim yatıp dinlenmedim tutmayacak nasılsa diye işimi gücümüde yaptım,demem o ki sadece stres yapma tuttu tutmadı diye belirti arama çünkü belirti hiç olmuyor inşallah tutunur bebişin sağlıkla