Eşimle fiziksel olarak çok farklıyız. Gözü, kaş şekli, alın yapısı bana benzeyecek gibi; Burnu, kulağı, dudağı babasına benzeyecek gibi. Ultrasonda öyle gözüküyordu. Görenler genelde bana benzetti bir tek doktor babasına benziyor dedi. Bakalım göreceğiz☺️