Hamdiyevural zilantc oglumu 39+3 kizimi 39+5 te dogurdum simdi 38+6 olduk gela8n artik dayanacak hal kalmadi
Abbasova_gunay zilantc ben sezeryan istiyordum doktorum normal dogumu onerdi bende normal olucam ama korkoyorum yapa bilirmiyim diye 🥹🤲🏻🥰
zilantc Abbasova_gunay sezeryandansa bende normali tercih ederim. İkiside korkunç ama en azından normal doğumun daha saglıklı olduğunu düşünüyorum