zilantc canım düşünmemen ve bilmemen daha iyi bence. Bilmek daha kötü, hem anneden anneye değişiyor ama şu an hayal edebileceğin bir acı değil. Yüce Rabbim sabrını veriyor, bebiş çıktığı an her şey bitiyor o acıları çekmemiş gibi oluyorsun rahatlama geliyor. Allah yardımcın olsun 🙏🏻🌸