Psk1998 Adus gerçekten ama ya bir de bugün regl igecikmemin 2. Günü kaset test yaptım ama negatif artık neye inanacağımu şaşırdım
incikboncuk Psk1998 merhaba,benim de ayni durumda. Erken testler de negatif,adetimin gecikmesinin 2.gunu yine negatif. Belirtiler deseniz bir var bir yok. Nedir ne degildir anlamadım gitti bu işi🙄