Adus benimde bugün regl günümdü olmadım aynı bu sekilde çıktı hayali acaba dedim yanılıyor muyum dün yapmıştım testi erken gebelik predictor ama adete 1 gün kala o kadar hayali çıkması normal mi onu bilemedim daha net olması gerekmez miydi ya hayal kırıklığı hep