Elsa57- 2205 oyyy ne kadar daha bekleyeceksin benim doktor 40+3 te fitil veririz suni deneriz en kötü dedi
sispsmnr Elsa57- 39+0 ne gelen var ne giden benim sadece vajinam çok ağrıyor çatım yürüyemiyorum ayakta duramıyorum
__3655__ 38+4 karnım sertleşiyor sadece başka hiçbir belirti yok pazartesi çatı muayenesi olucam bakalım ne olucak ama çok korkuyorum çatı muayenesinden çok mu zor kızlar
Elsa57- ulkutom 37.haftadab beri fena toplanıyor 2 cm aciklik vardı sonra hiç bakmadık şuan 39.haftadayim ağrı vs yok doğmayacak galiba ahhahs
Linakiz1903 38+6 nst de düzenli sancılar var 80ne kadar gördüm bugün ama ne açılma var nede bebek aşağı inmiş öylece kaldım bakalım doktor normal doğumun çok zor dedi 🙄