Chamelon 3 ay dolunca folik asit bırakılır. Fazlası evet idrar da çözülüyor ama çok fazla içince Allah korusun otizm riskini arttırıyor. Ben tam 13 hafta içtim sonra bıraktım. Vitaminlere geçtim. Sabah demir hapı aç karna, magnezyum, d vit ve elenatal yani multivitamin alıyorum şu an 20 haftadayız