Mrvnr55 Su_Ada123 daha erken diye düşündüm ben şimdi devlette başka bi doktor denicem bakalım neler söylicek
Burcenrl Mrvnr55 benimde 8+2 mide bulantısı ve iştahsızlık var kilo verdim :( bide uykum geliyor sürekli
Mrvnr55 Su_Ada123 bebeğe kilo aldırır diye yediklerimden midem bulandı benimde kaşar peyniri bu sabah zorla yedim ceviz badem falan çok midemi bulandırmaya başladı bal yiyen baldan usanırmış diye boşa dememişler tek rahatlıkla tükettiklerim kefir ve yulaflı yumurta 🙄
Burcenrl Mrvnr55 zorluyorum kendimi ama yok kahvaltıda zaten hic iştahım yok aksam yemeginde biraz yiyorum meyve bide arada
nimetdeniz Mrvnr55 9+1 haftalık oldum 2 haftadır iştahım kesildi herşeyden midem bulanıyor hiç istifra etmedim 3-4 günde bir serum taktırmak zorunda kalıyorum mide bulantısı ve halsizlikten devamlı bir fenalık hissi geliyor
Starkmama21 Bende 9+4’üm en son doktora gittiğimde bir hafta geriden geliyordu doktor olabilir dedi doktora göre 8+4 kalp atışını duyduk çok şükür 🌸
Lamiaah Kızlar göğüsümde şişlik ,ağrı vardı gitti dünden beri bebeğe bişey oldumu diye korkuyorum,sizde göğüs belirtileri devam ediyormu?