HazelSeren Queen3524 ben sata göre 11 haftalığım taramayı yaptırmıcam ilk hamıleliğimdede yaptırmadım cinsiyetide bılmıyoruz 5 eylülde randevumuz var bakalım😀
Bulute Ayse0575 biraz fazla ağrı ve sonrasında sertlik oldu ama uzanınca geçti doktor kontrolümde 10 gün sonra
HazelSeren Queen3524 ben tek detaylıyı yaptırdım öncekınde de yıne onu yaptırırım kendımı sıkıntıya sokmaya gerek yok hamılelık gecmıyor öyle
Queen3524 2cocukluana_ Doktorum önerdi yine iki tüp kan alınıyor ikili test bazen yanıltabiliyor boşuna stres yaşıyorsunuz ama fetal dna testinde %99 doğru çıkıyor bunu önerebilirim dedi. Bizde yaptırdık ama biraz maliyetli maalesef