Queen3524 Merhaba kızlar nasıl gidiyor belirtileriniz nasıl kaldı mı?? Haftaya taramaya gireceğim, doktor cinsiyet tahmininde bulundu tabi değişebilir sizde durumlar nasıl🥰🥰
Gizem1992 Queen3524 bende 12+3 üm 2gün önce gittim devlete ikili test için ama çok küçük tahminde bulunamam dedi. Kendi doktorum özel klinik ona da 15 haftalık veya 16 haftalıkken gitmeyi planlıyorum cinsiyeti daha net görsün diye 😊
Ays_dmr ben de bugün 11+6 yım uygulamaya göre :) 5 gün sonra gidicem ense kalınlığına falan bakıcaz dedi heyecanlıyım bayaa Queen3524
Gizem1992 Queen3524 özellikle sabah kahvaltıdan sonra mide bulantım oluyor 2saat gözümü açmadan yatıyorum uyku hali çok oluyor. Aslında prifem bulantı ilacı kullanıyorum ama yinede dediğim gbi sabahtan oluyor bulantı
Queen3524 Gizem1992 ay ben en son 10+4 iken gittim gördüm ama değişebilir tabi küçük dedi🙈 Haftaya fetal sonucum gelecek orda görürüm artıkk
Queen3524 Gizem1992 Benim hiç bulantım olmadı en başından beri hiç bir belirtimde yoktu bu kadar belirtisiz olunca hep 8-9. Haftayı korkarak geçirdim bir şey mi oldu diye. Şimdi 1-2 gündür kasıklarımda hafif karıncalanma gibi birşeyler oluyor ve iştahım korkunç derecede açık😂
Gizem1992 Queen3524 ben fetal yaptırmadım ikili testte ölçümler güzel çıktı kan sonucu da 10 gün sonra çıkar dedi
Bulute Queen3524 12.haftamız bitecek bizimde ikili tarama yaptırdık 11.haftada doktorumuz tahminde bulundu ama değişir mi bilmiyorum bir de dün biraz yoruldum akşamına kaşık ağrım oldu ve alt karnımda bi sertlik oluştu uzanıp dinlenince geçti ama inşallah kötü bir şey yoktur başına gelen oldu mu hiç
Queen3524 Bulute Benimde doktorum 10+4 te tahmin etti ikiliye girmedim fetal verdim artık onun sonucunu bekliyorum 🌸 Benimde tarif ettiğiniz gibi oldu sertlik yoktuda öyle ağrı giriyor dinlenince hafifliyor bazen vajinada oluyor önceki haftalarda hiç yoktu yeni başladı. Zaten daha salı günü kontrolüm vardı birşey yoktu ama insan merak ediyor
Ayse0575 Queen3524 11+5 haftalığız ara ara vajinada batma ve baskı hissi yaşıyorum 🥹 bunu yaşayan var mı başka
Bulute Queen3524 ben de perşembe kontrolden geldim ama dün 6 saat yolculuk yapınca ondan oldu galiba korktum doktora da gitmedim
Ayse0575 Bulute bugün biraz dışarda fazla ayakta kaldım eve geldiğimde alt karnım sertti uzandım dinlendim yumuşadı😊