Pembesarelle2 Evettt hanımlar ilk gebelik testlerimiz gelsinn🤰💃 Ben hiç ummadığım anda pozitif gördüm hatta test yapıp banyoya bıraktım yine negatif çıkıcak kendini neden ümitlendiriyorsun diye kendi kendime çıkıştım çok şükür pozitifi gördüm , test hatalıdır deyip eczaneye çıkıp 2 test daha almıştım Şuan 29 haftalık olduk kızçemle 😄🌸
nununundunyasi Pembesarelle2 ümidi kestiğin anda gelir hep 🥹 yaptığım ilk gebelik testi, reglime 4 gün var sırf kuaförüm beni görünce aa sen hamile misin dediği için eve gidip test yapmıştım meğer bebem bağırıyomuş anne farket diye 😂 sağlıkla gelsin tüm bebisler 👶🏻
Zhra42 Pembesarelle2 Hiç beklediğim bir gebelik değildi açıkçası 4.gebeligim istemiyordum beklemiyordum 6 gün gecikince test yaptın böyle çıktı kan verdim 4082 çıktı öyle 7+3 şuan
Filiz3535 Pembesarelle2 Reglm gecikince iş yerimdeki kızlar testi benden habersiz almışlar . Planlanmış bir gebelik değil o yüzden ihtimal vermiyordum hiç ☺️ tuvalette yaptım testi herkes kapıda bekledi . Sonra pozitif cıkınca herkese sarıldıkca salya sümük ☺️ 33+1 prensesimi bekliyorum 🎀
Aslikk nununundunyasi ayy aynı olmuş bizim öğrenmemiz 🫢 bende 10 haftalığım şuan reglime 1 gün vardı saçlarımı kestirmeye kuaföre gittim kadın sana bir güzellik gelmiş hamilemisin yoksa felan diye sordu içime bi şüphe düştü test aldım eve giderken pozitif görünce inanmamıştım bi test daha almıştım 🤗❤️ ALLAH sağlıkla kucağımıza almayo nasip etsin evlatlarımızı
Pembesarelle2 Zhra42 Rabbim nasip etmiş ne güzel kalabalık bir aile olacaksınız kardeşler bol olucak sağlıkla gelsin 😍
Gizem99 Zhra42 kalp atışını kaçınca haftada duydunuz ben 6 haftalıkta duyamadım biraz stres yaptım 7 olduk bugün 🫠🤰geç duyan var mı aranızda
Filiz3535 Reglm gecikince iş yerimdeki kızlar benden habersiz almışlar . Planlanmış bir gebelik değil o yüzden ihtimal vermiyordum hiç ☺️ tuvalette yaptım testi herkes kapıda bekledi . Sonra pozitif cıkınca herkese sarıldıkca salya sümük ☺️ 33+1 prensesimi bekliyorum 🎀
nununundunyasi Aslikk çok şaşırdım nasıl güzel bi tesadüf olmuş bizimkisi 🥹 bazı insanlar gerçekten anlıyor ya. Cinsiyetini de bilmişti o kadın direk erkek olacak dedi ben şok 😅
Aslikk nununundunyasi yaaa hahah bende gittim ona dedim nasıl anladın kız helal olsun dedim ne göz varmış aa hamilemisin o zaman erkek olacak dedi öğrenince haber ver dedi 🫢 daha öğrenmedik cinsiyeti bakalım haber veririm sana öğrenince 🥰
Rumeysakrdnz1601 Pembesarelle2 bende çok umutsuz şekilde yaptım 3 yıldır evliyim ilk günden beri istiyor ve bekliyorduk kontrole falan gittik tüp bebek yaptırcaktık neredeyse ama doktor bi sıkıntı yok 3- 6 ay bekleyin dedi pocuslu olduğumu söyledi adetimde düzensiz di doktorun bekleyin dediği süreçte hamile olduğumu öğrendim
Hamileannem Benimde kurtajimdan sonra hamile kalmışim ama ben bilmiyrum eşim diyip duruyodu sende bişi var test yap diye ama hep tek çizgi çıkıp umudum kiriliyodu işten gelirken test almıştı başımda bekliyodu hadi yap diye yapmıştım bende öle öğrenmiştim bakmamıştım bile ama eşim direk aldı elimden hemen çift çizgi belirmişti öğrendiğimde 9 hafta 5 gunlukmustu direk doktora gittim ondan sonra
Meltemm21 Pembesarelle2 Tedavi gördüğüm süreçte taşınma durumumuz oldu o ay ümidimi tamamen kesmiştim adetime 3-4 gün varken eşim sevgiliyken aldığımız bebek patiğini eline almış dua ediyordu sabahında test yaptım pozitifi görünce inanamadım kaç kere test yaptım hatırlamıyorum bile
Pembesarelle2 Meltemm21 Eşinizin duaları kabul olmuş ne kadar içten dua yapmış şükürler olsun Rabbime sağlıkla kucağınıza alın🌸🩷
Nura1997 Ben catlatma ignesi yaptirtigim ilk ay hamile kaldim. Ilk hamilelikti ve kasikta surekli agri oluyordu, moralim bozuloyorduki adet olucam kesin diye. Cunki baya adet agrisina benziyordu. Teste silik cizgiye bile inanamadim, kan testine kosmustum 😅
Kubrakar272727 Pembesarelle2 3 cu gebelik😂😂 sprail olduğu için biraz geç öğrendim ogrendigimzdeki şoku hiç anlatamadikkkkk halka 😂😂😂32+4 olduk pasamla sağlıkla gelsin inşallah vardır bundada hayr🤭💙