MiracAlpinveUmutunAnnesi inanki belirtiler hiç aynı olmuyo ilk kizimda miğde bulantısı kusma çok yaşadım herşeyden tiksindim . Koku hassasiyeti fazlalaştı et ve balıktan çok huylandim . Ve hep sol tarafimda hissettim . 2. Kizimda tersi oldu bn erkek sandım o yüzden , sürekli uyudum halsizlik yaşadım . 2. Kizimda ev taşıdığımız için sadece testte öğrendim ve doktora gitmedim . Sonrasında düşük yaptım ve hastanede ikiz gebelik olduğunu doktorun biri ölmüş diğeri yasiyo dediginde çok kotu oldum . Bundada sürekli halsiz uyku ve eşki tatlı ne varsa sürekli yiyorum . Asma üzümü özellikle eski olduğu için sevemzken baya tüketiyorum . Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin. Burdada tahmin sorunca kafam çok karıştı . 10 kişi erkek dediyse 4 kişi kız diyo devlet hastanesi olduğu için erken sorunca iki kızımda terslendim . Bunda sormaya çekindim merakta insanı rahat birakmiyo tabi ☺️