Ebaki kubra464 canım Rabbim gönlüne göre versin inşallah bnmde iki oğlum var 3.nun kız olmasını çok isterdim ama oğlan dedi doktor bakalım detaylı ultrason da ne der inşallah kız olur ama once sağlıklı olsunlar yeter hakkımızda hayırlısı olsun 🤲🤲
kubra464 1srpl bizim ultrason resmimizle aynı sanki 🌸 bna 10 kişi erkek dediler 3 kişi kız dedi hadi hayırlısı 12+3
obendegilim Merveegkdmr doktorlar tahminde bulunuyor ama kesin değil diye uyarıyorlar. En azından benim öyle oldu