Herkesin süreci farklı ilerliyor demekki 3 gün önce sezeryan oldum hala tuvalete annemlerin yardımıyla gidiyorum yürürken canımdan can gidiyor ameliyattan çıktıktan sonra 2 3 saat sonra sancım başladı ve aşiri gaz sancım vardı yürümek iyi oluyor gaz çıkarmada ama bende hala gitmedi aşiri ağrım var inşallah sizinki çok daha güzel geçer çünkü burda görüyorum sezeryan olup çok rahat geçiren var bu süreci sizde onlardan biri olursunuz umarım 🌸