Merhabalar, genel anestezili sezeryandan sonra sondayı ne kadar süre önce çıkartıyorlar? Kaç saat sonra yürümeye çalışıyoruz? Herhalde spinalden daha önce çıkartıp daha önce yürünüyordur uyuşukluk olmadığı için bilgisi olan yazabilir mi? Sonda takılıyken alt tarafı giydirmiyorlar sanırım. Kanama da yatağa serilen pede mi akıyor nasıl oluyor sonda çıkana kadar?