Bugün 6+1 deyim 3 gün önce evdeki testle öğrendim.Pazartesi beta hcg baktircam aile hekiminde salı günü de ilk kadın doğum muaynem olacak inşallah güzel şeyler duyarım.3 hamileliğim biri 8 haftalik ikizler karnımda öldü,diğeri diş gebelik geçirip kürtaj olmuştum 😢