arslansedaa benim bebeğimi doğum yaptığımda kalbi delik ölür acil başka hastaneye yönlendirdi gerizekalılar yaşadığını çok iyi anlıyorum fakat sonuç gerçek yeni doğan bebekte olurmuş benim ki biraz ufak doğduğu için biraz daha büyükmüş tü ve 1 ay sonra kapandı çok şükür 6 aylıkken tekrar götürdük kapanmış bir vaziyette kaldı ve gerek yok dedi ayrıca allah korusun kalbi delik bile olsa ameliyatı tedavisi mutlaka vardır bir daha gitme o beyinsize