arslansedaa İkili testim temiz çıkmıştı sonra 21 haftada renkli ultrason kalbinde parlaklık çıktı ama çektirdiğim doktor normal bebeklerde de çıkabiliyor illa down sendromu yada kalbi delik falan dememisti Bugün devlet hastanesine gittim vajina enfeksiyonu ile ilgili Muayene olmak için daha önceden gitmedigim bi doktordu 😔 ben bütün evraklarımı götürdüm bütün şikayetleri anlatınca parlaklıkla ilgili bana amniyo sivisi ile niye baktırmadın bebek doğunca kalbi delik olur sen emzirdiginde morarır ölür sonra aman bebegim öldü dersiniz gibi bir tavırla karşılaştım ve şuan o kadar üzgünüm ki kalbi delik diye korkuyorum😥😢 sizce ne yapmalıyım
Msalbyrk arslansedaa gerizekalı ya. Kendi doktorundan baska doktora gtme .Parlaklk cogu bebekte olyor . Ne patavatsz bi doktormus
SevgibiR arslansedaa geri zekalı Dr ben drmuyum nerden bilcem bana soylemediler deseydin yoktur bişey başka dra git ona anlat durumu gitme o adama bidaha sinir oldum
Kosem983 arslansedaa yaptırdıgin tüm testlerin sonuclarini cikti al e nabizdan bi sekilde ozele yada üniversite hastanesine git bence devletde hep boyle yapiyolar benim arkadasima dogana kadar down sendorumlu dediler kiz aglayarl gecirdi tüm aylari dogdu gayet saglikli kendini hic uzme
Ecmbalci arslansedaa boşver cnm ya ne bakıyosun bizde sırf devlettekı doktorun tavrı yüzünden ılk kontrolden snra özelde devam ettik durumun varmı yokmu bilmiyorum ama her aksam yatarken anne olarak sureklı bebegım ıyımı degılmı acaba kalbı delık olabılırmı dıye dusunup strese gırıceksın o yuzden bence bı özele git ordada bı baktır ıcın rahat etsın allah korusun ıns olmaz ama hıc olmasa eger oyle bısey varsada erkenden bulurlar
arslansedaa Msalbyrk SevgibiR Doktorum normalde istanbulda ben kapaklı da oturuyorum hem bebegimi görürüm diye gittim bir hevesle ilk bebek oldugu icin insan merak ediyor😥ama boyle tavırla karşılaştım insanin aklına kuşku koydu 27 haftalık suan oğlum
arslansedaa Ecmbalci normalde ozele gidiyorum 😔 Ordaki doktoruma anlattım hiç oyle dememişti istanbulda cerrahpasa prof doktor bile boyle bu sekilde demedi normal bebekte olabiliyor hatta dogmadan kaybolabiliyor demisti bu bayan doktor boyle diyince insan korkuyor
SevgibiR arslansedaa aynn Kendi drna git bişi yoktur korkma bana da denk geldi bı kere cins Dr bazi degerim yüksek çıkmışti sana narkoz veremeyiz bilmem ne dedi bana dusmezse bebeği aliriz dedi sonra başka dra gittim öyle şey mi olurmus dedi bnm bu değerin 3 kati hastalarim oldu bişi olmaz merak etme dedi adam güzelce anlattı içim rahat etti bidaha da gitmedim ona
Lucky arslansedaa bıktım bu empati yoksunu kendini begenmiş doktorlardan iyiki bi tıp okumuşlurya insanlıklarını kaybetmişler ma o nolcak! Bazılarını tenzih ederek söylüyorum tabi ama çoğunda bu kibir mevcut
arslansedaa Lucky evet katılıyorum özellikle devlet hastanedeki doktorlar 😔yine özel daha iyi tanimadigim doktora daha gitmem
Ecmbalci arslansedaa anladım cnm hıc uzulme o zaman kafanada takma bana devlette ne yanlıs teshısler koydular yuzune bıle bakmadan sırf baslarından savmak ıcın konusuyolar bazen salak belkide baskasına sınırlendı senden cıkardı
arslansedaa SevgibiR bebegimi goreyim diye gittim Ama daha bilmedigim doktora gitmek mi asla ozellikle devlet 😢 sonucta senin karsinda hamile bayan var ve hassas senin daha cok bilmen lazim kadin dogum doktoru olarak ama karsindaki insansa tabi
arslansedaa SevgibiR bayan dedi yani düşünün kadının halinden anlamasi lazimken erkekler daha anlayışlı oluyor sanki
arslansedaa Ecmbalci ATC sikayet ettim saglik bakanligina ama birsey olacagini sanmıyorum hasta mahremiyeti yok bana odada bunlari soylerken yanimda 2 hasta daha vardi o kadar rencide oldum yani devlet yine kendi doktorunu savunur
despina234 Devlette zaten hamileyim diyorsun bir Allah belani versin demedikleri kaliyor ne diyeyim 2 ayri hastanede kac kez rezil muamelelere maruz kaldim..
Tugsem81 arslansedaa benve kafanı hıc takma benıçde suan gebeyım 15haftalık ve bebgımde saglam bıyer bırakmadılar ve aldır dedıler amnıyon sıvısı ve parca ıle testı onerdıler ama bır faydası yok zaten anvçca olup olmadıgın ogrenıyorsun bebege faydasından vok zararı var dıye duydum dusuge sebep olabılıyormus doktorlar bır tutturmus amnıyon sıvısı dıye herkeze aynı seyler kobay gıbı kullanmak ıstoyorlar kafana takma Allaha dua et bol bol nasıbı varsa dogar ve yasar bunun da doktorlar yaratmıyor sonucta uzulme bence
arslansedaa Tugsem81 evet bana ultrason cektirdigim doktor düşebilir onu yaparken bir suru igne batiliyormus bunu kabul ediyormusun diyince kim ister ki bebegin saglamken dusmesini allah kimseye gostermesin bende yaptirmadim ve bana dedigi normal igne de yaptirsan duser ölür