isimsiz19 1_papatya nişanınız gelmiş sizin sancılarınız da düzenli ılık bir duş alın geçmezse eğer mutlaka doktora gidin
1_papatya isimsiz19 Ftmsre Eda1254 Ben bu gün doğurdum kızlar 💙💙 oğluşuma kavuştum bütün doğumunu bekleyenlerin kolay doğumu olur inşallah 🥰🥰 26Seyma26
isimsiz19 1_papatya Hadi hayırlısı rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin dualarınızda bizi de eksik etmeyin❤️
Ftmsre tugce_snygt42 bi doktora gidin isterseniz nst ye girersiniz sancı var mı bi bakılır en azından
Eda1254 tugce_snygt42 aynı sorunları yaşıyoruz benimde öyle ağrıdan agladimi biliyorum duşa bile girdim fayda etmedi sabah karşı dinmiati biraz ağrım dininde gitmedim düzenli gelip giden ağrı yoktu ama bende sabitti sizde nasıl takip edin sancilari
tugce_snygt42 Eda1254 sabah kalktığımda hafif kasık ağrım vardı o yüzden gitmedim doktora son raddeye kadar beklemeyi düşünüyorum çünkü çevremdeki herkes evde çek sancini diyo
26Seyma26 tugce_snygt42 bebeğin hep yapat bunu bende 33 haftaligim benimki sürekli yapıyor ama nişan var mı suyun varmı lekelenmen var mı takip et yinede sen
tugce_snygt42 1_papatya ayyy çok sevindim yaa 🥰🥰 Allah uzun verdin inşallah size de geçmiş olsun nasıl geçti doğumun