tugce_snygt42 Kizlar bakar misin bi 4 5 saattir bel ağrım var cocuk aşağıda çok baskı yapıyor zor oturuyorum karnım toplanıyor geri kendini salıyor napmaliyim doktora gidiyim mi
Bir_tirtilannesii tugce_snygt42 canım yavaştan belki kasılmalarin başlamış olabilir. Kızıma doğum yaptığım günün sabahı kızım sürekli bir yerde toplanır 2-3 dk öyle kalır kendini salardi sonradan. Karnımda değil de belimde ağrı oluyordu. Dakika tut duruma göre acile bir git icin rahat etsin 🌸
BsrSnmr tugce_snygt42 gözün aydın doğum sancısı çekiyosun. Ara ara sıcak suya gir hafifletir. Çok fazla sıklaşmadan suyun ya da nişanın gelmeden gitme doktora derim 🤷♀️ nacizane fikrim
Neferut tugce_snygt42 Doğru mu bilmiyorum ama son haftalarda bel ağrısı doğum belirtisiymiş. Etrafımdaki tanıdıklarım da hep öyle derdi. Bir görünün isterseniz
tugce_snygt42 Bir_tirtilannesii şuan benimde öyle toplanıyor geri salıyor kendini acıyor karnım sabaha kadar bekliyim bari çünkü nisanim yok suyum yok
Bir_tirtilannesii tugce_snygt42 canım her zaman su veya nişan gelmez. Kimisinde doğumdan önce gelir su kimisinde doğum anında gelir. Nişan da aynı şekilde gelmeyebilir. Ben iki doğum yaptım ikisinde de ne su ne nişan gelmedi. Büyük ihtimalle doğum sancısı bu ara ara duş al sıcak suyla ağrını bir nebzede olsa azaltır. Dakika tut belli Aralıklar ile geliyorsa acile git direk. Nst ye bağlarlar bide açıklık varmı ona bakarlar. Duruma göre yatış verirler veya eve geri gönderirler 🌷
tugce_snygt42 Bir_tirtilannesii ilk doğumum olacak birsey bilmiyorum o yüzden de paniğim şimdi gidiyim mi
M-Urass_Mom Dakikalarını tutmanı öneririm. Düzene giren sancıların varsa, gittikçe şiddetleniyorsa, arası 10 dakikada bire indiyse doktoruna haber vermelisin. 5 dakikada bir olursa hastaneye gidersin
isimsiz19 tugce_snygt42 şimdi gitmene gerek yok sancın yok anladığım kadarıyla bebek kendini doğuma da hazırlıyor olabilir ağrıların artarsa yarın gidebilirsin duş almanı öneririm
1_papatya isimsiz19 benim 1 saat önce şiddetli sancı girdi kasığıma ve tuvalete gittiğimde pembe sümüksü bir akıntı gelmişti 36+4 haftalığım nişan olmuş olabilir mi gelen sancıları takip ediyorum 5 dk da bir 6 dk da bir falan geliyor ve belim kopuyor sanki sancı girdiğinde sürekli tuvalete gitme ihtiyacı duyuyorum birde Bu arada 2 hafta önce düzenli sancılar ve 1 cm açılmam olduğu için hastanede yatmıştım
isimsiz19 1_papatya nişanınız gelmiş sizin sancılarınız da düzenli ılık bir duş alın geçmezse eğer mutlaka doktora gidin