iremd-1798 iki aylık olmuş zaten bence kendisi uyandığında emzirmen daha mantıklı olur ama şöyle bir şeye de denk geldim ben bazı bebekler emme saatini bilip öyle bir düzene gitebiliyormuş mesela büyüdükçe üç saate dört saate düşürdüğün de o aralığı o aralıkta uyana biliyormuş bi iki arkadaşım bu şekilde ilerledi kızım sabaha kadar emerken onlarınki düzenini saatine alıştığı için sadece o aralıklarda uyanıyordu detaylıca bunu da bir araştır istersen 🌸