Hafizeipek Eceatar çok fena öyle böyle değil. Sezeryan istedim diye beni psikiyatri servisine sevk etti 😂😂😂😂
Tubagrnc Eceatar ben 40+0 ım hiç açılmam yok sıfır sancı su gelmesi vs de yok ve çocuk 4 kilo olmuş doktorum istersen iki gün daha bekleylim ama zorunlu sezeryana alıcam büyük ihtimal dedi hiç açılma olmadığı için suni sancı vermeninde bi anlamı olmuyormuş
Tubagrnc Eceatar evet o yüzden sezeryana alacak çevremde de bi jaç kişiden duydum hiç açılma yoklen normal olsun diye ısrar etmişler saatlerce suni sancı çekmişler yine de açılmayınca sezeryana alınmışlar boşuna bütün gün sancı çekmenin anlamı yok
Cismmpoyraz48 Eceatar bana 1.5 cm ile verilmisti ama suni sancı 3 buçuk saattede dogurmustum 3 4 cm die ilk defa duyuyorum 🤔
Eceatar Hafizeipek vallah bilmiyorum benim bildiğim bu doktorun demesi . Verilse bile sezaryana dönülüyor genelde .
Cismmpoyraz48 Hafizeipek Aynen 3 cm olunca dogum başlamış olarak kabul ediliyor ztn 4 cm sonrasida istersen epidural veriliyor benim bildigim suni sancinin amacı ztn açılmayı saglamak doğumu baslatmak
Eceatar Tubagrnc aynen bende öyle biliyorum da herkes farklı şeyler söylüyor . Hakkımızda hayırlısı olsun inşallah canım.