Elifsafa 37+5 bugün kontrole gittik 🐣 çarşamba sezeryan günümüz var inşallah hem heyecan hem stres korku bastırdı sizler ne durumdasınız 🙃 Bu haftalarda bebekler haftada kaç gram alıyor boy kilo sizin bebişler nasıllar🌸👶🏻
Koalams Elifsafa benimde bugün kontrolüm vardı 37+5 teyim pazartesine gün aldık bakalım nasıl olucak 🥹 3.100 sizin
Sibel3434 Elifsafa bende 38 bıttı 39 a girdim döner diye bekliyoruz bebek de son çarşamba günü muayene olmadı sezeryan olucam korkuyorum da
Sibel3434 Elifsafa 3.350 dedı ama fazla da ölçüyor makına doğumdan sonra 100 200 gram gidiyor diyorlar
Elifsafa Koalams bizimde 3450 çıktı çarsamba 38+3 olacağız inşallah son haftası biraz daha toparlasın istiyorum ilk kızım 4 kilo doğmuştu ondan sanırım az geliyor kilosu tabi sağlıklı sıhhatli olsun orası ayrı biryerde ama biz anneler kiloyu bir seviyoruz sanırım 🙃🐣
Ayliz010 Ss4 ilk sezeryanda 39 2 de 38 3 de 38 en fzla 4 de 37 de aliyolar ben 37 de giriyorum haftaya
Elifsafa Sibel3434 evet 300 grama kadar yanılma payı olabiliyormuş eksik veya yüksekte olabiliyormuş makineden dolayı
Seyda_Seyda Elifsafa yanlis anlamazsaniz eger bisey sormak istiyorum Neden sezeryan ? Ben isvicrede yasiyorum burda istedigin gibi sezeryan olamiyosun normal dogumu komple bekliyolar