Madam27 Nananan arçelik TRB 6986 B 3 yıldır kullanıyorum memnunum çekim gücü çok iyi araştırın inceleyin fikir olsun 🌼
Sydaglsen Nananan dyson kullanıyorum 3 yıl önce bu kadar pahalı değildi şimdi uçtu ama tavsiye ederim. Sadaca tavsiyem kablosuz bi model tercih etmeniz olur ben kablolulara tahammül edemiyorum çünkü artık. Kablosuzlarda döve döve süpürme sistemi olduğu başlıklarında kablolardan her türlü daha kullanışlı bence
Nananan Yeniyeniden dyson alacak kadar param yok bildiğim kadarıyla bir servet lazım onu almak için mümkünse ucuz olsun kaliteli olsun 😂😅
Kubraalp67 Kablolu istiyorsanız Philips marathon tek geçerim taş gibi makina halıyı yerinden kaldırıyor resmen.
denizleo09 Ben philips den çok memnunum. Kablolu , toz torbasız powerpro Max Modeli öneri yapacaktım şok oldum ben 2 sene önce 3 bin tl almıştım şu an 35 bin yazıyor değer mi asla o kadar etmez memnunum ama çok pahalı olmuş şu an
Rabiul denizleo09 bazen ellerinde kalmayınca fiyat yükseltiyorlar güncel fiyat 5.875₺ merak ettim baktım neymiş öyle diye 😆😆
melektb Nananan Arnica tesla kullanıyorum bende gayet memnunum 7 yıldır kullanıyorum filtrelerini kendim trendyol dan alıp değiştiriyorum ilk günkü gibi çekiyor maşallah 🥰
melektb Nananan Suan hepsiburada da kampanya var ilgilenirsen bak airfreyde var yaninda 5.800 geliyor süpürge ile ikisi Buda linki https://app.hb.biz/zvwlj6bw04DM
Nananan melektb ay bu güzel miş fiyat da ideal bence ama toz torbasız ya o biraz soru işareti bırakıyor aklımda toz torbalı olanlar tozu daha iyi çekmez mi
Rabiul Nananan bunu kullanıyorum en düşük ayarda 2-3 gün yetiyor şarjı , en düşük ayarı bile çok iyi çekiyor , kablolu istiyorsanız Philips kesinlikle baba evinde marathon serisini kullanıyorduk ef sa ne
Nananan Rabiul bende kiwi kablolu dik Süpürge var aman Allahım vicdan azabı gibi resmen ya evi süpürürken içim kıyiliyor resmen bu güzel çekiyor mu birde Fantom var dik kablu oda güzel aslında ama bilemedim acaba onu mu alsam ne varsa eski markalarda var