Sezgin dishonest evet özel klinkte muayene oluyorum. Ancak hstane konusunu araştırın yani yeni doğan bakım ünitesi var mı bilgim yok. Lotus hastanesinde olduğunu biliyorum hakkınozda hayırlısı olsun
dishonest Sezgin ben özel muayenehaneyle telefonla görüşeyim o zaman. Bu arada Doğumu ebe mi yaptırıyor doktor da giriyor mu?
Sezgin dishonest hem ebe hem doktor geliyor. Urfada en büyük sıkıntım doğuma gelen doktor bulmak oldu bunjn için antebe bile gittim memlekette doğum yapmayı düşündüm. (Antalya) ama son anda mehmet hocayı buldum
dishonest Sezgin benim Antep’teki doktorum kendisi giriyor aslında çok da iyi ama ben evimde Doğum yapmak istiyorum o yüzden Urfa da arıyorum. Muayene ve Doğum ücretleri nasıl acaba ?
Sezgin dishonest muayene 150 tl bir ay içindeki ikinci muayene ücretsiz. Ancak doğum hakkında bilgim yok. Cts kontrolüm var bende soracağım haber ederim size de
[silindi] Sezgin canım merhaba doğum yaptınız mı bende Mehmet Ağar a gidiyorum ama geç başladım 31 haftadayım 3 kere gittim daha. Doğum fiyatı ne kadar?
dishonest SecilD Emine Suat kurt deva hastanesinde çok hoş bir doktor gerçekten çok iyi ilgilendi benimle.
Sezgin [silindi] yaptım canım 5 gün önce ben vip odasında 2 gece kaldığım için odaya 600, epiduralsiz normal doğum yaptım ona da 1500 verdim