Sezgin doğal Doğum istiyorum tabi hatta mümkünde epiduralsiz ve epizyosuz. Ben şu an 33 haftadayım erken Doğum riskim var Antep’te tedavi görüyorum ama Doğumu Urfa’da yapmak istiyorum. O yüzden hastanenin yenidoğan bakım ünitesi ve çocuk doktoru da olması lazım. O yüzden sordum. Siz muayeneyi özel kliniğinde mi oluyorsunuz ?